Ännu en Cervera butik väljer RoyalDesign.se

Report this content

Cerveras butik i Norrportens Hirschska huset vid Stora torget i Sundsvall byter skepnad och blir istället en del av Royal Design, Nordens största e-handelsaktör av premiumvarumärken inom heminredning, möbler och design. Butiken kommer att öppna i slutet av Juni.

Förändringen innebär att kunderbjudandet över en natt stärks och breddas från att tidigare ha omfattat cirka 5 000 produktslag till över 100 000 produkter inom heminredning, möbler och design från de främsta varumärkena, den senaste designen och de nya trenderna för hemmet.

”Vi ser fram emot att nu också kunna erbjuda våra kunder i Sundsvall med omnejd alla de fördelar som Royal Design konceptet innebär för konsumenten där vi kombinerar hög personlig service och kunskap i butik integrerat med vår e-handel för design till alla delar av hemmet”, säger Hans Bengtsson, VD och koncernchef för Royal Design Group Holding AB.

”Jag är lycklig och entusiastisk inför den här förändringen. Nu kommer jag att kunna erbjuda mina kunder en helt ny nivå på sortimentet och tillgänglighet. Jag kommer att kunna kombinera traditionell butikshandel i Stenstan med e-handelns möjligheter”, säger Malin Karlsson som kommer att driva RoyalDesign.se butiken i Sundsvall.

Hans Bengtsson

VD och koncernchef för Royal Design Group Holding AB

hans.bengtsson@royaldesign.se

Svensknabbevägen 17, 39351 Kalmar, Sweden