Elektronik i fordon 2011 - rt-labs

rt-labs AB deltar på Elektronik i fordon i Göteborg nu 6-8 april. Elektronik i fordon ger en bra möjlighet att följa branschutvecklingen inom fordonsindustrin.

- Det är alltid bra för oss att få visa upp oss på hemmaplan och många av våra kunder finns inom fordonsindustrin, säger rt-labs VD Urban Bergquist. Speciellt intressant är det i år då man har mer fokus på tunga fordon, fortsätter Urban Bergquist. Sedan är det också mycket värdefullt att få träffa och lyssna på vad våra ledande bolag inom fordonsindustrin har för utmaningar, avslutar Urban Bergquist.

Om Elektronik i fordon.

Elektronik i fordon den 6-8 april är en årlig mötesplats för alla aktörer inom utvecklingen av fordonselektronik. Här får man ta del av hur ledande fordonsföretag samt experter arbetar för att möta de utmaningar branschen står inför. Läs mer om hela Elektronik i fordon på www.elektronikifordon.se

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Fredric Eliasson, marknadschef, e-post:
sales@rt-labs.com, tel +46 31-240250

Göteborg  2011-03-08

Om rt-labs

rt-labs har sitt huvudkontor i Göteborg, Sverige, och har gedigen erfarenhet av mjukvaruutveckling för inbyggda system i många olika branscher. rt-labs erbjuder en kombination av mjukvarukomponenter, utvecklingsverktyg och tjänster för att hjälpa sina kunder bli framgångsrikare i sin embedded produktutveckling. Mer information finns på företagets hemsida www.rt-labs.com.