Rut & Circle öppnar i Halmstad

Rut & Circle öppnar i slutet av april sin elfte konceptbutik på Storgatan i Halmstad, ett viktigt steg i företagets etableringsfas.

I slutet av april slår Rut & Circle upp dörrarna till en ny konceptbutik, denna gång i Halmstad. Det familjedrivna företaget har sedan 2007 levererat mode och trend till ett pris alla ska ha råd med. Varumärket är i en expansiv men även starkt varumärkesbyggande fas, vilket gör det extra viktigt med öppningen av fristående butiker där konceptet kommuniceras tydligt. ' Både butikskonceptet, kollektionerna och det material vi tar fram för hösten, andas nytänk och ett stort steg i rätt riktning' säger Lina Magassa, marknadschef på Rut & Circle. Den 24 april är det dags och invigningen firas med bubbel, mingel och inspiration till vårens garderob hela kvällen!

'Både butikskonceptet, kollektionerna och det material vi tar fram för hösten, andas nytänk och ett stort steg i rätt riktning'
Lina Magassa, Marknadschef