Rut&Circle rekryterar ny försäljningschef

Rut&Circle värvar Joakim Säreborn som ny försäljningschef. Han kommer närmast från rollen som inköpschef på Design of Europe.

I augusti tillträdde Joakim Säreborn som ny försäljningschef hos svenska Rut&Circle. Han kommer in i företaget med en gedigen erfarenhet från konfektionsbranschen med bl a 15 år som agent och säljare åt Bestseller samt drift av fem egna konceptbutiker med Vero Moda och Jack&Jones. ’Det är viktigt för mig att vi fortsätter på den redan inslagna vägen och tar vara på den enorma kompetens som finns i företaget. Jag är ödmjukt positiv inför framtiden och bedömer bolagets chanser att öka sina marknadsandelar som mycket goda’ , säger Joakim Säreborn.

Taggar:

Joakim Säreborn