Ryds Bilglas utökar verksamheten och öppnar ny verkstad i Sävedalen

Report this content

Ryds Bilglas, Sveriges största aktör inom reparation och byte av bilglas, fortsätter sin expansion och öppnar en ny verkstad i Sävedalen. Med över 165 verkstäder i sitt rikstäckande nätverk stärker företaget nu sin närvaro i Västra Götaland.

Den nya anläggningen, belägen på Göteborgsvägen 112 intill E20, öppnar sina dörrar den 5 augusti och kommer att erbjuda smidig och snabb service för både lokala kunder i områden samt avlasta den närliggande anläggningen i Partille.

"Det här är vår första verkstad i Sävedalen, och vi ser fram emot att hjälpa kunderna här och i närliggande områden. Vi delar fastigheten med Mjuk Biltvätt och verksamhetsansvarig är Christer Hallén. Varmt välkommen in till oss när stenen träffat rutan," säger Fredrik Karlsson, Sverigechef på Ryds Bilglas.

För mer information, vänligen kontakta:

Fredrik Karlsson, Sverigechef, Ryds Bilglas

Om Ryds Bilglas
Ryds Bilglas är en ledande aktör inom reparation och byte av bilglas och finns nära kunden med över 150 verkstäder i Sverige. Företaget grundades 1947 och är idag en del av koncernen Cary Group. För mer information besök gärna www.rydsbilglas.se

Taggar: