Ryska Posten Bemanning rekryterar ny regionansvarig till Göteborg

Report this content

Julia Lundin tillträder som ny regionansvarig för Ryska Posten Bemanning i Göteborg. Julia har en gedigen bakgrund från försäljning och affärsutveckling inom starka varumärken och kommer senast från en tjänst som District Sales Executive på Expeditors International. I tidigare roller har Julia framgångsrikt drivit försäljningen och på ett kreativt och initiativrikt sätt lyckats skapa tillväxt och resultatökning på kort tid.

Julia är en driven och energifull tjej med en enorm vilja och engagemang. Hon har god erfarenhet av att arbeta med nykundsförsäljning såväl som bearbetning av befintliga kundrelationer och hennes erfarenhet från att leda och driva försäljning inom servicebranscher kommer vara mycket värdefull för vår resa inom Västra Götalandsregionen”, kommenterar Rakel Lilja, VD för Ryska Posten Bemanning.

Ryska Posten Bemanning har på kort tid tagit en stark position inom bemanningsbranschen och har etablerat sig som en av de ledande aktörerna inom kontorsbemanning. Ambitionen är att fortsätta ta marknadsdelar genom att erbjuda världens bästa kontorsservice och utöver nystarten i Göteborg planeras öppningar i flera andra svenska städer. Målet är att dubblera omsättningen närmaste åren.

”-Det ska bli otroligt roligt att sprida den höga kvalitet och service som Ryska Posten Bemanning står för till ännu fler kunder. Vidare ser jag fram emot att ta Göteborgskontoret till nya höjder tillsammans med det starka team som finns på plats.”, kommenterar Julia Lundin, tillträdande Regionansvarig i Göteborg.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Rakel Lilja, VD Ryska Posten Bemanning, mobil + 46 707 488 656, rakel@ryskaposten.se.

Om Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom yrkesområdena reception, administration, kundtjänst, ekonomi och övrig officesupport. Ryska Posten Bemanning ansvarar idag för driften på många utav Stockholms största receptioner och är även helt unika med tjänsten expressbemanning som innebär att de garanterar att en person är på plats inom 60 minuter från genomförd bokning. Organisationen är ung och entrepenöriell med en stark, driven och engagerande företagskultur. För att lyckas med målet att vara ledande inom kontorsservice gör de alltid det lilla extra och som ingen annan gör samt utmanar ständigt sig själva för att utvecklas. Företagets filosofi är att erbjuda kunderna den hjälp de behöver, när de behöver den och Ryska Posten Bemanning finns därför tillgängliga dygnet runt, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året och har även möjlighet att snabbt ta fram passande kandidater för längre uppdrag.

Taggar:

Julia Lundin, tillträdande Regionansvarig i Göteborg