• Ryska Posten/

Har den där kollegan "glömt" sin dator på jobbet och behöver din hjälp att "få iväg den där offerten"?

Klart du måste ställa upp! Vi hjälper dig. Oavsett om du behöver skicka en laptop till hängmattan på Österlen eller 20 burkar midsommarsill till andra sidan jordklotet så står vi som alltid redo dygnet runt, hela sommaren.

Fria upphämtningar
För att fira in sommaren bjuder vi på alla upphämtningar av in- och utrikesuppdrag i city som går med cykel! Det betyder att om du ska skicka ett kuvert till exempelvis Sundsvall eller Hong Kong så plockar vi upp det kostnadsfritt till vår globala avdelning under kontorstid.

Olika lösningar
Ingen vill offra dyrbar strandtid för att sitta hemma och vänta på en leverans, därför skräddarsyr vi varje uppdrag så att du kan få det levererat snabbt och säkert direkt till solstolen. Om det inte brådskar kan vi istället skicka till närmaste kiosk eller butik så att mottagaren kan hämta ut paketet på egna villkor.

Hållhake
Nej, det finns ingen hållhake eller jobbiga reservationer. Vi vill bara visa vad vår globala fullservice går för så att du i framtiden aldrig ens skulle kunna drömma om en annan lösning!

Bokning
Boka uppdrag dygnet runt på 08-505 255 00 eller mejla order@ryskaposten.se

För mer information, kontakta Ida Aspen, operativt ansvarig globalt: ida@ryskaposten.se.

Vi kan skicka isskulpturer till Zanzibar, fikabröd över gatan, sjösätta båtar, flytta bohag till Hong Kong, planera skattjakter i Stockholms skärgård, arrangera företagsfester, montera 50 plasmaskärmar på under en timme och...

Det kanske låter som att vi kan göra allt, men på sätt och vis stämmer det. Sen starten 1998 har vi ständigt anpassat vår service efter kundens behov och växt från en liten obetydlig budfirma till ett fullservice-företag. När en kund kommer med ett önskemål ser vi till att fixa det helt enkelt. Vi säger ja. Främst för att det brukar leda till långvariga och bra samarbeten, men också för att det är roligare än att säga nej.

Snabbfakta

Du kontaktar oss. Sedan tar vi hand om resten. Vi hämtar det du vill skicka och emballerar det. Våra IATA-certifierade medarbetare, som är utbildade för att hantera farligt gods och bl.a. tulldokumentation, tar hand om all administration. Vi håller koll på din försändelse under hela transporten. Och det hade inte varit full service om vi inte klimatkompenserade alla leveranser, så det gör vi.