Ryska Posten cyklar för livet!

Report this content

Sista veckan i oktober går vi från rött till rosa för att rulla in pengar till förmån för Rosa Bandet och bröstcancerforskningen! Tillsammans med er kommer vi cykla för livet så att fler mammor, systrar, döttrar och partners ska överleva sin sjukdom. Beställ vår tjänst #PinkMessenger under hela vecka 44 så kommer vi med cykel att hämta och lämna inom två timmar. Tjänsten gäller inom Stockholms tullar. #PinkMessenger kostar 120 kr och hela summan går oavkortat till Bröstcancerfonden. Ring in till oss så berättar vi mer!

Strax rullar vi ännu längre för miljön. Vi har varit pionjärer när det gäller elbilar och det tänker vi fortsätta vara! Snart kommer ni se oss rulla runt i splitternya elbilar från Nissan. De nya elbilarna har en räckvidd som är 6 mil längre än de gamla, vilket ger oss möjligheten att fasa ut ytterligare några hybridbilar och på sikt leverera vår service utan någon negativ inverkan på vår miljö. Här kan du läsa mer om våra resa dit.

Det börjar tisslas och tasslas i vår ryska tomteverkstad! Ja, vi vet, det må vara två månader kvar - men vi kan inte hålla oss! Ryska Posten Skafferi har handplockat produkter till två lyxiga julkorgar, fullproppade med godheter såsom choklad, nötter, ostar, korvar och lemonad. Förbeställ korgarna redan nu genom att ringa 08-505 255 90 eller maila skafferi@ryskaposten.se. Vi står redo och svarar alltid inom 3 minuter!

Vi kan skicka isskulpturer till Zanzibar, fikabröd över gatan, sjösätta båtar, flytta bohag till Hong Kong, planera skattjakter i Stockholms skärgård, arrangera företagsfester, montera 50 plasmaskärmar på under en timme och...

Det kanske låter som att vi kan göra allt, men på sätt och vis stämmer det. Sen starten 1998 har vi ständigt anpassat vår service efter kundens behov och växt från en liten obetydlig budfirma till ett fullservice-företag. När en kund kommer med ett önskemål ser vi till att fixa det helt enkelt. Vi säger ja. Främst för att det brukar leda till långvariga och bra samarbeten, men också för att det är roligare än att säga nej.