Ryska Posten levererar grön expresservice under Almedalsveckan!

Under hela vecka 27 kommer Ryska Posten finnas på plats med vårt serviceteam i Visby. Vår servicepoint finns på plats nere i hamnen. Här kommer vi ha vår bas med miljö och hållbarhet i fokus. Med våra utsläppsfria Nissan Leaf och cykelbud kommer vi att, liksom i Stockholm, kunna leverera vår gröna expresservice i Visby under hela Almedalsveckan – den största politiska mötesplatsen i Sverige!

Serviceutbud
Behöver ni transporter till och från ön, hjälp på plats med riggning av tält, serveringspersonal eller bara vill ha lite Fairtrademärkt kaffe till era besökare? Med 2 st elbilar, flera cyklister och ett serviceteam finns vi tillgängliga att bemöta ditt företags behov.

Servicepoint
Vi finns på plats i Visbys hamn, adress Skeppsbron (mitt emot Pressbyrån). Kom förbi och boka ett serviceuppdrag, tanka ditt eldrivna fordon med el från vårt egna vindkraftverk eller varför inte låta oss berätta om vårt hållbarhetsarbete och de gröna val vi har gjort. Vi är tillgängliga hela veckan dygnet runt, bokning sker på plats eller via vår vanliga ordermottagning. Ryska Postens cyklister finns även på plats och erbjuder cykelservice!

Ryska Posten och miljön
När det kommer till miljö har vi på Ryska Posten en tydlig ambition: Vi ska leverera världens mest miljövänliga Expresservice. Därför ser vi kontinuerligt över alla områden där vi påverkar miljön negativt. Vi ska föregå med gott exempel och uppmärksamma andra på att det är enkelt att göra något bra för miljön. Besök vår servicepoint för att få reda på mer!

För mer information och bokning:
För mer information kring Ryska Postens Miljöarbete:
Kontakta Miljöansvarig Henrik Jonsby på henrik@ryskaposten.se

Vid bokning av uppdrag:
Kontakta Ryska Postens orderavdelning på order@ryskaposten.se eller ring 08-505 255 00

Vi kan leverera paket till London, eller över gatan, ta hand om bilbesiktningen, montera 50 plasmaskärmar, ordna med presenter till era kunder, flytta bohaget till Hong Kong, förverkliga era events på stan, arrangera företagsfesten och…
Det kanske låter som att vi kan göra allt, och det stämmer på sätt och vis. Sedan starten 1998 har vi kontinuerligt anpassat vår service efter våra kunders behov. När en kund kommer med ett önskemål ser vi till att lösa det. Vi säger Ja. Främst för att det brukar leda till långvariga och bra samarbeten, men även för att det helt enkelt är roligare att säga ja.