Ryska Posten till undsättning på Gotland!

Report this content

Första veckan i juli erövrar vi Almedalen för att leverera grön expresservice. Alla medlemmar i Ryska Posten-familjen finns på plats för att snabbt rycka ut och hjälpa till med pyttesmå, mellanstora eller gigantiska problem!

Vad händer på plats nr 105?
Eftersom hela Almedalsområdet kommer vara bilfritt rustar vi upp med extra många cyklar. Du hittar oss mittemot glasskiosken på plats nr 105. Ta en stärkande kopp kaffe i våra solstolar, låt oss serva din cykel, boka ett uppdrag eller varför inte prata hållbarhet med någon av våra elbilsexperter? Kom förbi!

Ryska Posten Allt-i-Allo finns tillhands under veckan för att leverera hantverkshjälp såsom uppriggning, montering och snickeri.

Ryska Posten Skafferi står i full beredskap att rycka ut för att rädda den som lider av akuta blodsockerfall, oavsett om ni är i behov av frukostpaket, fika eller lyxiga fruktarrangemang till era events.

Ryska Posten Event hjälper gärna till med alltifrån idé till genomförande för olika varumärken och har flera aktiviteter under veckan. Inte för att verka skrytsamma, men vi är liksom oförskämt duktiga på problemlösning och sista-sekunden-uppdrag.

Ryska Posten Bemanning står redo inför veckans alla mingel och evenemang. Förboka ambassadörer redan nu om ni behöver avlastning under en kväll eller ett par dagar. Självklar finns våra hjältar på plats under veckan också för att komma till undsättning om det krisar.

Tillgänglighet
Hälsa på oss i vårt tält så hjälper vi er med allt mellan himmel och jord! Naturligtvis kan ni också ringa in era ärenden dygnet runt på 08-505 255 00 eller mejla order@ryskaposten.se.

Vi kan skicka isskulpturer till Zanzibar, fikabröd över gatan, sjösätta båtar, flytta bohag till Hong Kong, planera skattjakter i Stockholms skärgård, arrangera företagsfester, montera 50 plasmaskärmar på under en timme och...

Det kanske låter som att vi kan göra allt, men på sätt och vis stämmer det. Sen starten 1998 har vi ständigt anpassat vår service efter kundens behov och växt från en liten obetydlig budfirma till ett fullservice-företag. När en kund kommer med ett önskemål ser vi till att fixa det helt enkelt. Vi säger ja. Främst för att det brukar leda till långvariga och bra samarbeten, men också för att det är roligare än att säga nej.

Snabbfakta

Ryska Posten finns tillgänglig under Almedalsveckan med alla avdelningar. Förtidsbokningar av event, bemanning, hantverkshjälp, bud m.m. görs lättast till order@ryskaposten.se eller 08-505 255 00. Under veckan finns Ryska Posten stationerade på plats 105, mittemot glasskiosken.