• S-Kvinnor/

Inger Segelström och Wanja Lundby-Wedin uppvaktar Mona Sahlin på Internationella kvinnodagen 8 mars Inbjudan till presskonferens och fackligt-politiskt samtal på Internationella kvinnodagen 8 mars med Inger Segelström och Wanja Lundby- Wedin på Långholmens Folkhögskola. Stadsrådet Mona Sahlin mottar S- kvinnors aktuella enkätsammanställning om deltider i kommun och landsting. Program Kl 12:00 - 12:30 Inger Segelström, S-kvinnors ordförande och Wanja Lundby- Wedin, ordförande för LO, samtalar om kvinnors arbetsvillkor och facklig- politisk samverkan. Kl 12:30 Presskonferens med Inger Segelström och Wanja Lundby- Wedin samt överlämnande av S- kvinnors nygjorda enkätsammanställning om deltider till stadsrådet Mona Sahlin. Kl 13:30-14:00 Stadsrådet Mona Sahlin Datum: 8 mars 2001 kl 12:00 Plats: Långholmens Folkhögskola, Fasta Paviljongen på Långholmen, Lokal: Mariarummet. www.s-kvinnor.a.se eller besök vår kampanj: www.e-quality.nu S-kvinnor, Box 70458, 107 26 Stockholm, tel. 08-700 26 00, fax 08-676 09 26 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/05/20010305BIT00500/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/05/20010305BIT00500/bit0002.pdf