S2Medical AB (publ) publicerar årsredovisningen för 2022

S2Medicals årsredovisning för 2022 har idag publicerats på bolagets hemsida https://www.s2m.se/sv/finansiella-rapporter. Tryckta exemplar kommer att finnas tillgängliga i samband med årsstämman den 8e juni 2023. Aktieägare och andra intressenter som önskar få ett tryckt exemplar av årsredovisningen kan beställa den per email till hello@s2m.se

En engelsk version av årsredovisningen kommer att publiceras på bolagets hemsida inom ca en vecka.

Informationen är sådan som S2Medical AB är skyldigt att offentliggöra enligt lag (2007:528) om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2023-05-10 11:43 CET.