S2Medical nominerade till bästa IPO 2018

S2Medical AB (publ) har blivit nominerade till bästa IPO-bolag 2018 som anordnas av Svenska Dagbladet.

IPO-guiden är en tjänst från SvD Börsplus som granskar alla noteringar. Den 22 maj 2019 presenteras vinnaren av 2018 års bästa noteringar.

Det är otroligt roligt att S2Medicals notering på Nasdaq First North har fått ett sådant stort intresse från aktiemarknaden och nu även uppmärksammas av SvD genom denna nominering”, säger Bolagets CEO Petter Sivlér.

Partner Fondkommission AB agerade finansiell rådgivare i samband med noteringen på Nasdaq First North.

Partner Fondkommission AB (telefon 031-761 22 30, www.partnerfk.se) är Bolagets Certified Adviser.