Följ Saabs årliga Gripenseminarium online

Saabs årliga Gripenseminarium äger rum torsdagen den 26 mars kl. 08:30 – 10:00. Välkommen att delta i direktsändningen på webben för att få en uppdatering av utvecklingen av Gripenprogrammet och marknaden ur Saabs perspektiv.

Medverkande:

• Jonas Hjelm, chef för Saabs affärsområde Aeronautics
  • Ellen Molin, chef för Saabs affärsområde Support & Services
  • Torgny Fälthammar, chef för Gripensektionen, Flygstaben, Flygvapnet

Moderator: Ann Wolgers, presschef

Tid: Torsdag den 26 mars kl. 08.30 – 10.00

Gripenseminariet webbsänds direkt på https://saab-seminar.creo.se/200326. Det finns möjlighet att ställa frågor via webben eller på Twitter med #smartfighter. Gripenseminariet hålls på engelska. Både presentationerna och webbsändningen kommer att finnas tillgängliga i efterhand på Saabs webbplats http://saabgroup.com/media/.

Mot bakgrund av risken för smittspridning av Coronaviruset anordnar vi i år inget fysiskt event, utan årets Gripenseminarium genomförs online.

Följ oss på Twitter: @saab

Saab förser den globala marknaden med världsledande produkter, tjänster och lösningar inom militärt försvar och civil säkerhet. Saab har verksamhet och medarbetare på alla kontinenter i hela världen. Genom innovativt, pragmatiskt och samarbetsinriktat arbete, utvecklar, anpassar och förbättrar Saab ständigt ny teknologi för att möta kundernas förändrade behov.