INBJUDAN

Saabs Kapitalmarknadsdag
20 September 2011

Vi har härmed nöjet att inbjuda investerare, analytiker och media till Saabs kapitalmarknadsdag den 20 september 2011.

Programmet kommer att börja strax före klockan 08.00 på Bromma flygplats i Stockholm, varpå alla deltagare kommer att transporteras till Saabs anläggningar i Karlskoga. Här kommer vår VD Håkan Buskhe och representanter för några av Saabs affärsområden att hålla föredrag. Dessutom kommer produktdemonstrationer att äga rum innan vi återvänder tillbaka till Stockholm/Bromma på eftermiddagen.

En detaljerad agenda och logistikinformation kommer att presenteras i slutet av augusti 2011.

För ytterligare information, välkommen att kontakta Ann-Sofi Jönsson, chef för Investor Relations, 08-463 02 14, e-post: ann-sofi.jonsson@saabgroup.com