Inbjudan till presentation av Saabs delårsrapport januari-juni 2020

Saabs vd och koncernchef Micael Johansson och t.f. finansdirektör Thomas Hendel presenterar Saabs delårsrapport januari-juni 2020.

Datum:       Fredagen den 17 juli, klockan 10.00

Rapporten publiceras klockan 07.30 samma dag på http://www.saabgroup.com

Du är välkommen att ta del av presentationen via en direktsänd webbsändning eller ringa in till en telefonkonferens. Det finns möjlighet att ställa frågor även via webben och i telefonkonferensen.

Direkt webbsändning: http://saab-interimreport.creo.se/200717

Telefonkonferens:

Var vänlig ring in på något av numren nedan (beroende på varifrån du ringer):

Sverige:                         +46 8 566 427 05

Storbritannien:               +44 333 300 9032 (pin kod: 94196298#)

USA:                              +1 833 526 8381

Bokslutskommunikén, presentationsmaterialet och webbsändningen kommer att finnas tillgängligt i efterhand på http://www.saabgroup.com/investor-relations.

Merton Kaplan, Head of Investor Relations

merton.kaplan@saabgroup.com

Följ oss på Twitter: @saab

Saab förser den globala marknaden med världsledande produkter, tjänster och lösningar inom militärt försvar och civil säkerhet. Saab har verksamhet och medarbetare på alla kontinenter i hela världen. Genom innovativt, pragmatiskt och samarbetsinriktat arbete, utvecklar, anpassar och förbättrar Saab ständigt ny teknologi för att möta kundernas förändrade behov.