Påminnelse - inbjudan Saabs kapitalmarknadsdag

Vi har härmed nöjet att bjuda in investerare, analytiker och media till försvars- och säkerhetsföretaget Saabs kapitalmarknadsdag den 20 september 2011.

Programmet börjar klockan 07.00 på Bromma flygplats i Stockholm, varpå samtliga deltagare transporteras till Saabs anläggningar i Karlskoga.

Saabs vd Håkan Buskhe, samt representanter från affärsområdena Dynamics och Support and Services, kommer att hålla föredrag. Dessutom kommer produktdemonstrationer att äga rum innan vi återvänder tillbaka till Stockholm/Bromma runt klockan 16.30.

Samtliga presentationer under dagen kommer att sändas live på www.saabgroup.com, investor relations. Presentationerna kommer också att finnas tillgängliga för nedladdning efter kapitalmarknadsdagen.

En agenda finns tillgänglig. Vänligen kontakta Karin Frisk för ytterligare information.

För ytterligare information, välkommen att kontakta Ann-Sofi Jönsson, chef för Investor Relations, 08-463 02 14, e-post: ann-sofi.jonsson@saabgroup.com, eller Karin Frisk, karin.frisk@saabgroup.com, för praktikaliteter.