Välkommen till Saabs årliga Gripenseminarium

Saab bjuder in media, analytiker och investerare till det årliga Gripenseminariet i Stockholm den 26 mars 2020. Välkommen att delta i seminariet på plats eller direktsänt på webben.

Det årliga Gripenseminariet 2020 kommer att ledas av Jonas Hjelm, chef för Saabs affärsområde Aeronautics. Seminariet kommer bland annat att ge en uppdatering av utvecklingen i Gripenprogrammet, samt en marknadsöversikt ur Saabs perspektiv.

Talare:

• Jonas Hjelm, chef för Saabs affärsområde Aeronautics
  • Ellen Molin, chef för Saabs affärsområde Support & Services
  • Torgny Fälthammar, chef för Gripensektionen, Flygstaben, Flygvapnet

Moderator: Ann Wolgers, presschef

Tid: Torsdag den 26 mars kl 08.30 – 10.00 (frukost serveras från 08.00).

Plats: Saabs huvudkontor, Olof Palmes gata 17, 5 tr, 111 22 Stockholm

Webbsändning: Seminariet kommer att webbsändas direkt på https://saab-seminar.creo.se/200326. För deltagande på webben behövs ingen anmälan.

Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor via webben eller på Twitter med #smartfighter.

Anmälan: Anmäl dig genom att klicka här senast den 24 mars 2020, om du avser närvara på plats.

Seminariet hålls på engelska. Både presentationerna och webbsändningen kommer att finnas tillgängliga i efterhand på Saabs webbplats http://saabgroup.com/media/.