Årsredovisning 2022

Safe at Sea ABs årsredovisning för 2022 finns tillgänglig på bolagets kontor samt på bolagets hemsida. För att ladda ner årsredovisningen vänligen ladda ner bifogat dokument i detta pressmeddelande alternativt besök www.safeatsea.se.

Safe at Sea AB tillverkar, utvecklar och säljer lätta, flexibla och kostnadseffektiva sjösäkerhetssystem. Dessa system bidrar till att rädda liv och effektivisera maritim SAR-verksamhet (Search and Rescue) och är förmodligen de effektivaste systemen i världen för att rädda nödställda personer ur vattnet. Systemen innefattar utrustning, utvecklade arbetsmetoder och tillhörande utbildning. Basen i Safe at Seas utbud är RescueRunner, SeaRanger, SafeRunner, FireRunner, GuardRunner X, SeaRanger X och ElEcoDrive. Safe at Seas aktie är listad på Spotlight Stockmarket.

info@@safeatsea.se

Safe at Sea AB manufactures and sells a unique rescue boat, the RescueRunner, the most efficient system in the world to bring people in distress out of the water. Safe at Sea AB also is the owner of Safe at Sea Management AB. Safe at Sea AB is listed on Spotlight Stock Market.