Kommuniké från extra stämma

Under onsdagen den 19 augusti 2020 hölls extra stämma i Safe at Sea AB (publ).

Nedan följer en sammanfattning av de beslut som fattades. För detaljerad information om besluten se kallelsen som publicerades den 16 juli 2020. Samtliga beslut fattades enhälligt.

Styrelsearvode samt nyval av styrelseledamot

Stämman beslutade att styrelsearvode ska vara 47 300 kronor till styrelsens ledamöter. Ledamöter som ej erhåller arvode är Kaj Lehtovaara och Henrik Hartman.

Stämman beslutade om nyval av ordinarie styrelseledamot Erik Johansson (1968-06-21).

Beslut om att genomföra fusion av helägda dotterbolaget Safe at Sea Management AB

Stämman beslutade att under hösten 2020 genomföra fusion av det helägda dotterbolaget Safe at Sea Management AB (Organisationsnummer: 556928-3970).

För mer informatin vänligen kontakta:

Under torsdagen den 23 maj 2019, hölls årsstämma i Safe at Sea AB (publ).