Dig This 2 finns nu tillgängligt över hela världen på iOS och Google Play

Dig This 2 är nu tillgängligt på alla marknader för iOS och Google Play. Spelet har varit i Soft Launch sedan november förra året och sedan dess har fokus varit på att optimera spelet för att kunna komma till en punkt att spelet ska gå att släppas globalt.

“Vi har arbetat hårt med Dig This 2 och nu har vi har kommit till ett läge där vi öppnar upp för spelare över hela världen. Även om spelet inte uppnått de nivåer som våra största hits har haft börjar vi nu se en stadig lönsamhet och vi följer nu utvecklingen av spelet för att se hur vi kan fortsätta investera i det över tid.”, Johan Henkow, COO på Safe Lane Gaming.

Dig This 2 blir spel nummer sju som är live i Safe Lane Gamings Hyper Casual spelportfölj. Spelet går att ladda hem här:

Dig This 2 på iOS

Dig This 2 på Android

För mer information, vänligen kontakta Bolaget på:
Arvid Klingström

Safe Lane Gaming AB (publ) är ett bolag inom mobilspelsindustrin med över 10 spel portföljen. Utöver spelutveckling fokuserar bolaget på strategiska förvärv och organisk tillväxt. Bolaget utvecklar, förvaltar och förvaltar spel för samtliga plattformar (främst iOS och Android)