Safe TransArt lanserar ny responsiv hemsida

Report this content

Safe TransArt AB lanserar en ny, modernare hemsida. Tack vare ett förnyat grafiskt gränssnitt och relevantare informationsflöden är den nya sidan snabb, smidig och enkel att använda.

Tisdagen den 10 mars lanserade Safe TransArt sin nya hemsida. Safe TransArt vill ligga i framkant både när det gäller tekniska hjälpmedel som personlig service.

”Vår nya hemsida är skapad för att det ska vara så enkelt och smidigt som möjligt för våra kunder att hitta och tillgodogöra sig den information som de behöver för att känna förtroende för oss som företag när de anförtror oss och vår personal sina produkter, oavsett om det är känslig utrustning som röntgenutrustningar eller om det är ovärderliga konstverk. På den nya hemsidan kan du se och höra några av alla kompetenta medarbetare berätta om sina arbeten och Safe TransArt som företag, säger Anna Sundmark, marknadsansvarig, Safe TransArt.

Hemsidan är anpassad till de plattformar som våra kunder använder såsom surfplatta, smarttelefon eller laptop. Den nya hemsidan är framtagen tillsammans med Stoner & Hill Reklambyrå AB, i Varberg.

Safe TransArts nya hemsida finns på www.safetransart.se

Anna Sundmark
anna.sundmark@safetransart.se

Safe TransArt arbetar med frakt, hantering och förvaring av värdefullt gods som till exempel konst och högteknologiska produkter. Safe TransArt transporterar känslig elektronik som datorer, kopiatorer och medicinsk utrustning. Likaså andra produkter som kräver extra omtänksamhet som till exempel butiksinredningar och mässmontrar. Rekonditionering på alla typer av kopieringsmaskiner samt konfigurering och installation av multifunktionprinters är ytterligare tjänster. Med lång erfarenhet av branschen och medarbetare specialutbildade i att hantera högvärdesgods får kunden både ett personligt bemötande och professionell hjälp från start till avslut, oavsett storlek eller omfattning på uppdraget. Safe TransArts kunder när det gäller konst är ledande museer, gallerier, auktionsverk, konstnärer samt privata/statliga företag och privatpersoner. På teknikmarknaden utför vi uppdrag åt företag, sjukhus, forskningsinstitutioner samt privatpersoner.

Taggar:

Citat