Safeture medverkar på småbolagsdagarna

Safeture deltar på Aktiespararnas småbolagsdagar 13-15 juni. Företagets VD Magnus Hultman kommer att presentera Safetures spännande utveckling från ett litet start-up till ett av världens ledande SaaS-bolag inom säkerhet med mer än 4 000 internationella företag och organisationer som kunder.

Förutom den historiska utvecklingen kommer han att berätta om vilka enorma möjligheter som finns för bolaget och hur behovet av Safetures plattform ökar, inte minst i oroliga tider.

Även pandemin och det nya sättet att arbeta hemifrån vissa dagar, har fått många företag och organisationer inse behovet av att säkert kunna kommunicera med och informera sin personal, oavsett var de befinner sig.

Magnus Hultman presenterar Safeture på måndag, den 13 juni klockan 16.00.

Arrangemanget genomförs under flera dagar på plats i Stockholm men kan också följas live via aktiespararna.se.

Safeture inbjuder dig som journalist, analytiker eller aktieägare att ta del av presentationen live på webben, via www.aktiespararna.se/tv/live. Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Safeture AB (grundades 2009) är ett SaaS-företag (Software as a Service) baserat i Sverige. Företaget erbjuder en komplett plattform designad för att hantera anställdas säkerhet och risk/krishantering. Genom ledande teknik och innovativa lösningar hjälper Safeture mer än 4 000 företag och organisationer över hela världen att skydda det som är viktigast – sin personal  och sina medarbetare. Safeture-aktien är noterad på Nasdaq First North Growth Market (ticker: SFTR). Erik Penser Bank AB är certifierad rådgivare. Ph: +46 8-463 83 00 E-mail: certifiedadviser@penser.se