Très chic med Thallo

Report this content

Samsonite introducerar en ny skönhet på väskfronten. Thallo är resväskan som andas elegans och glamour och som är utformad för att ackompanjera varje kvinna med stil. Varför tumma på glamouren när du reser?

Thallo kombinerar funktion och stil och är en dröm för alla kvinnor som gillar att resa snyggt. Thallo har ett glansigt och flärdfullt yttre, flera smarta fickor och hjul som rullar lätt. Och sist men inte minst – ett chockrosa glansigt innerfoder.

– Vi ser en tydlig trend att allt fler kvinnor vill resa med stil och har därför tagit fram den här lite lyxigare och mer feminina kollektionen. Thallo är både snygg och praktisk med många fickor för mindre saker som behöver vara lättåtkomliga under resan, säger Jannicke Haga, marknadsansvarig för Skandinavien på Samsonite.

Väskorna är expanderbara, utrustade med TSA-lås och har många fina detaljer, till exempel en guldig logotyp och ett lyxigare draghandtag. Thallo finns i flera modeller, bland annat som kabinväska, weekendbag och beautybox. Väskan kommer i färgerna svart, beige och mörkblå – alla med ett rosa innerfoder. Pris från 799 kronor.

För mer information, kontakta:
Jannicke Haga, marknadsansvarig Samsonite
E-post: jannicke.haga@samsonite.com

För praktisk information samt pressbilder, kontakta:
Märta Nord, presskontakt
E-post: mno@geelmuyden-kiese.se

Ida Persson, presskontakt
E-post: idp@geelmuyden-kiese.se

För utlån, showroom samt pressbilder, kontakta:
Lisen Lundgren, House of Communication
E-post: lisen@houseofcommunication.com

Om Samsonite
Samsonite är världsledande på resväskor, mindre väskor och accessoarer. Företaget grundades redan 1910 och med sina innovativa lösningar inspirerar Samsonite människor att resa mer, skapa värdefulla minnen och njuta varje sekund av resan. Samsonite är trendsättare i branschen och har gjort sig kända för användandet av nya material och innovativ design. Det unika Curv-materialet och den avancerade hybridtekniken är bara två exempel på detta. Samsonite arbetar kontinuerligt med att identifiera trender och behov och strävar alltid efter att göra det möjligt för resenärerna att resa längre med lättare, starkare och mera innovativa produkter. Med Samsonite vid din sida kan inget stoppa dig från att jaga fler möjligheter, upptäcka nya horisonter och utforska världen utanför din fantasi. För mer information, se www.samsonite.se.

Samsonite på Facebook: www.facebook.com/samsoniteofficial
Samsonite på YouTube: www.youtube.com/samsoniteeurope
Samsonite Travel App: http://itunes.apple.com/gb/app/samsonite-travel-miles-europe/id402853695?mt=8

Taggar: