Sandbäckens etablerar sig i Nybro

Sandbäckens Rör i Kalmar AB, som etablerades under hösten 2018, gör nu en strategisk satsning och etablerar ett platskontor i Nybro.

- Våra tjänster är redan idag starkt efterfrågade i Nybro. Hittills har vi hanterat våra uppdrag från vårt kontor i Kalmar, men nu tar vi steget och etablerar ett platskontor i centrala Nybro. Etableringen innebär att vi kommer att vara närmare våra kunder och därmed kunna erbjuda en snabbare service, säger Christer Jonsson, VD Sandbäckens Rör i Kalmar AB.

Sandbäckens verksamhet i Nybro kommer i huvudsak att bestå av VS-entreprenader och service till privata, offentliga som kommersiella fastighetsägare samt till byggare och bostadsägare.

- Från och med 1 februari hälsar vi såväl nya som befintliga kunder i Nybro med omnejd varmt välkomna till oss på Sandbäckens. Då startar vi även rekryteringen av fler duktiga VS-montörer, både här i Nybro och i Kalmar, säger Lars Svensson, tf platsansvarig.

Christer Jonsson

VD, Sandbäckens Rör i Kalmar AB