Pressinbjudan: Så förbättras effektivitet och kvalitet i framgångsrika företag

Report this content

De två idag världsledande kvalitets- och förbättringskoncepten Sex Sigma och Lean ger fantastiska resultat i många företag och organisationer, i form av nöjdare kunder, minskade kostnader och kortare ledtider. Nu växer koncepten också alltmer ihop till ännu kraftfullare sätt att arbeta med förbättringar. Alla lyckas dock inte lika bra. Vad är då avgörande för att nå de riktigt stora förbättringarna av kvalitet och effektivitet?

Redaktionen är välkommen till konferensen Sex Sigma och Lean 2010 om hur framgångsrika verksamheter systematiskt använder koncepten Sex Sigma och Lean och ett stort engagemang för att åstadkomma radikala förbättringar och bättre resultat.

Ni får lyssna till verkliga exempel och erfarenheter från Coca-Cola,  AstraZeneca, Arla Foods, Skaraborgs sjukhus, Styrelseakademien,  Coor Service Management och Sandholm Associates. Konferensen arrangeras av Kungliga Tekniska Högskolan, SIQ (Institutet för Kvalitetsutveckling), Sandholm Associates och KvalitetsMagasinet.

TID OCH PLATS

Måndag 31 maj, 8.30-17.00

Kungliga Tekniska Högskolan, Stockholm

Osquldasväg 4 Entreplan, Sal Q1