Pressinbjudan: Invigning av IMA One

Välkommen nu på fredag 25 september till invigning och pressvisning av IMA One, den första byggnaden i Linköpings nya företags- och innovationsområde Cavok District. Här kommer nätverket Innovative Materials Arena att ha sitt nav och här kommer flera företag inom utveckling av avancerade material att sitta.

Det kommer att finnas möjlighet att lyssna på föredrag om IMA och om avancerade framtidsmaterial, träffa olika företag i IMA-nätverket och gå titta på den nya byggnaden.

Dagens program
Kl. 12-12.30: Lunch
Kl. 12.30-13.15: Presentationer av IMA och materialföretag
Kl. 13.15-14.00: Möjlighet till titta på lokalerna samt intervjua företrädare för de olika aktörerna i nätverket.

För att minska risken för smittspridning kommer antalet deltagare att vara begränsat. Vi behöver därför få in anmälan om deltagande före klockan 10 på fredag 25/9.

Hitta till IMA One: Cavok District är beläget intill Linköping City Airport, kör/gå rakt fram på Köpetorpsgatan tills den tar slut. Därifrån är det tydligt skyltat.

Anmälan görs till Eva Ankarberg, kommunikationschef Sankt Kors, som står bakom IMA One:
Eva.ankarberg@sanktkors.se eller 070-377 82 43