Mahan Air väljer SAS Ground Services i Manchester

Mahan Air har valt SAS Ground Services till att, i samarbete med Ringways Handling Services, sköta markservicen på Manchester flygplats.

Avtalet innebär ett nytt kontrakt för passagerarservice som sköts av SAS Ground Services och övrig markhantering som sköts av Ringways, på Manchester flygplats. Mahan Air opererar mellan Manchester och Tehran med Airbus 310 två flygningar i veckan, onsdag morgon och lördag kväll. Mahan Air valde SAS Ground Services och Ringways efter en omfattande utvärdering av flera konkurrerande anbud på Manchester flygplats. –Vi utsåg SAS Ground Services UK i samarbete med Ringways Handling Services baserat på att vi anser att de tillhandahåller den bästa markservicen på Manchesters Flygplats, säger Darya Harris, Station Manager for Mahan Air. – Vi valdes för att vi levererar kvalitetsservice. Det är vi stolta över, säger Christer Svensson, Managing Director SAS Ground Services UK. SAS Ground Services UK. För ytterligare information kontakta: Christer Svensson, Managing Director SGS UK, tel: +44 20 8750 7681 or e-mail: christer.svensson@sas.dk