Diors nya sommardoft - exklusivt för flygresenärer

Report this content

Diors nya sommardoft - exklusivt för flygresenärer Diors "Forever and ever", en frisk och mjukt blommig kvinnodoft, baserad på blommornas okrönta drottning - rosen, säljs exklusivt för tax free och travel retail. Från den 30 juni erbjuder Euroshop sina flygresenärer sommarparfymen i de svenska, norska, danska, polska och baltiska butikerna. Diors nya doft vänder sig till resande kvinnor från 20 och uppåt. Forever and ever innehåller både klassiker och nya grepp: Friskheten i toppnoten hämtas från vattenjasmin, blad från murgröna och kronblad av freesia. Vildrosor och mandelblom förstärks och framhävs av geranium och ger doften ett blommigt hjärta. Basnoten beskrivs som sensuell och subtil, byggd på vanilj, mysk och ambrette. - Forever and ever finns inte att hitta på lokalmarknaden. Andra dofter finns ofta i specialförpackning hos oss, men det här erbjudandet blir som russinet i kakan för våra kunder. Ett mervärde som förstärker deras känsla av att vara speciella, konstaterar Peter Wiggedahl, inköpare av parfym på SAS Trading. För ytterligare information kontakta gärna Lars Ekberg, Director Marketing, SAS Trading Tfn 08-797 14 11 lars.ekberg@sas.se Besök gärna vår hemsida på www.scandinavian.net ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/26/20031126BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/26/20031126BIT00510/wkr0002.pdf