Konsert och världspremiär på 10 000 meters höjd med SAS

Ombord på SAS direktflight till South by Southwest, SXSW, släppte Kim Cesarion sin nya singel, Call on Me, i form av en konsert ombord.

SAS, som i år satte in två direkflyg till SXSW från Stockholm stod även värd för House of Scandinavia, där det arrangerades möten, seminarier, en konsert med Kim Cesarion och en pop-up restaurang med den världskände kocken och noma-grundaren Mads Refslund.

Under den andra flighten till Austin arrangerades även en konsert ombord I samarbete med Sony Sweden, där Kim Cesarion hade världspremiär för sin senaste singel. Se videon från flighten här.

För fler bilder och filmer från House of Scandinavia, vänligen se:

För ytterligare information, vänligen kontakta:
SAS pressjour, tel 46 8 797 29 44

SAS flyger över 30 miljoner passagerare årligen och är Skandinaviens ledande flygbolag med över 800 flygningar per dag på 272 linjer till 123 destinationer i Skandinavien, Europa, USA och Asien. SAS är medlem i Star Alliance™ och kan tillsammans med ytterligare 27 flygbolag erbjuda fler än 18 400 dagliga flyg till cirka 1 300 destinationer i 191 länder. Utöver flygverksamhet ingår även marktjänsthantering, tekniskt underhåll och frakttjänster i SAS verksamhet. För mer information, besök gärna www.sas.se eller www.sasgroup.net

SAS is a member of Star Alliance™ and can together with 27 partners offer more than 18,400 daily flights to over 1,300 destinations around the world in over 191 countries.