SAS flyger direkt mellan Göteborg och Åre Östersund

Report this content

-       Många av våra kunder i södra Sverige vill besöka svenska fjällen på sportlovet. Därför är jag mycket glad att vi även i år kan förenkla resan för våra kunder i Skåne och Göteborgsregionen genom att erbjuda direktflygningar, säger Annelie Nässén, Försäljningsdirektör på SAS.

Direktflyget från Göteborg avgår 8 februari med retur 15 februari. SAS flyger även flera gånger dagligen till Åre Östersund från Stockholm Arlanda. Läs mer om avgångs- och ankomsttider härwww.sas.se

SAS erbjuder alltid 23 kg incheckat bagage helt utan avgift. Redan 22 timmar innan avresa kan man välja sin sittplats, och ombord erbjuds frukost fram till kl 9:00 och därefter så serveras kaffe eller te till alla ombord.

För ytterligare information, kontakta:
Malin Selander
Pressansvarig, SAS
E-mail: malin.selander@sas.se

SAS är Skandinaviens ledande flygbolag med billigt flyg till resmål i Europa, USA och Asien. SAS erbjuder flest lågprisbiljetter i Skandinavien, med erbjudanden inom Skandinavien. SAS lågpriskalender ger en smidig överblick på våra inrikesflyg och utrikesflyg. SAS är medlem i Star Alliance. För mer information, besök www.sas.se.

Taggar: