• SAS/

SAS upprepar succén och släpper fler lågprisbiljetter än någonsin

Report this content

Imorgon den 19 november upprepas succén från tidigare i år och fler lågprisbiljetter än någonsin släpps till samtliga SAS destinationer. SAS befäster positionen som det flybolag som erbjuder flest lågprisbiljetter i Skandinavien.

Biljetterna går att boka mellan den 18 och 30 november på www.sas.se, på 0770-727 727 eller hos din resebyrå. Som alltid ingår EuroBonus-poäng, incheckat bagage, val av sittplats samt fördelen att resa med ett av Europas punktligaste flygbolag. Prisexempel inrikes (enkel) Malmö - Stockholm från 395 kronor Kalmar - Åre/Östersund från 795 kronor Prisexempel Europa (enkel) Stockholm - Oslo från 445 kronor Göteborg - London från 495 kronor Umeå - Paris från 995 kronor Stockholm - Berlin från 495 kronor Prisexempel USA/Asien (tur- och retur) Stockholm-Chicago från 4495 kronor Göteborg - New York från 4295 kronor Luleå - Peking från 6795 kronor Resperiod inrikes och Europa: 5 januari-15 mars 2010 Resperiod USA & Asien: 11 januari-25 mars 2010 Alla biljetter måste vara bokade senast den 30 november 2009.

Taggar: