Savills Agency rekryterar Sofia Lothsson

Savills Agency adderar senior kraft till uthyrningsteamet med Sofia Lothsson.

Sofia har en gedigen erfarenhet inom uthyrning av kommersiella fastigheter och kommer närmast från en tjänst som rådgivare inom uthyrning på Nordier Property Advisor.

”Jag ser mycket fram emot att ansluta till Savills och deras drivna och kompetenta uthyrningsteam. Det finns flera spännande uppdrag att ta tag i där jag ser att min breda erfarenhet inom flera segment kommer vara användbar,” säger Sofia Lothsson.

”Det är riktigt roligt att välkomna Sofia till teamet! Hon tillför värdefull kompetens som både kollegor och våra kunder kommer dra stor nytta av”, säger Jessica Gräsberg, Head of Agency.

Sofia Lothsson tillträder sin tjänst som senior uthyrare den 10 januari.

Jessica Gräsberg, Head of Agency
Tel:
jessica.grasberg@savills.se

Savills är en av världens ledande fastighetsrådgivare med 39 000 anställda och över 600 kontor i 70 länder runt om i världen. I Sverige tillhandahåller Savills bred expertis till både lokala och internationella kunder. Vi erbjuder rådgivning inom fastighetstransaktioner, corporate finance, värdering, analys och due diligence, uthyrning, hyresgästrådgivning, fastighetsförvaltning, fastighetsservice samt bygg- och projektledning. Läs mer på savills.se