Savills befordrar Lars Andersson till CTO i sin fortsatta digitala satsning

"Lars har varit väldigt drivande i förvaltningens pågående digitala utveckling och nu ser vi med spänd förväntan fram emot att påbörja övriga affärsområdens resa. Lars är mycket kompetent inom området och hans nyfikenhet på nya systemstöd är en bra drivkraft” Säger Malin Silversvala, Head of Property Management.

Jag ser fram emot att få fortsätta Savills digitaliseringsresa, nu med mer fokus på hela koncernen. Under våren kommer vi satsa vidare på AI-lösningar, utveckla nya processer hos vår robot samt implementera fler integrationer och system. Detta för att effektivisera och kvalitetssäkra processerna för våra kunder, hyresgäster och medarbetare. Vi kommer även att fortsätta leta efter nya samarbetspartners för att kunna erbjuda fler smarta tekniska lösningar” kommenterar Lars Andersson, CTO Savills

Malin Silversvala,
Head of Property Management
Tel: + 46 7 22 411 414