Savills fortsätter att rekrytera

Savills fortsätter sin expansion och förstärker affärsområdena projektledning, uthyrning samt förvaltning med följande rekryteringar:

Projektledning
Affärsområdet Projektledning i Stockholm har anställt Agnes Renström. Agnes har bred erfarenhet av renovering av bostäder samt hyresgästanpassningar i kommersiella lokaler. Tidigare har Agnes arbetat som entreprenadingenjör och arbetsledare på Peab Bostad AB. Agnes är utbildad byggnadsingenjör från KTH.

Uthyrning
Savills stärker Uthyrningsteamet med Jeanette Nyroos som närmast kommer från Valad Property Groups Stockholmskontor. Jeanette påbörjar sin anställning i början av mars som uthyrare. Jeanette har en gedigen bakgrund inom uthyrning och har även varit med och startat Valads Göteborgsverksamhet.

Förvaltning
Affärsområdet kommersiell förvaltning i Stockholm har anställt Anna Gustafsson som förvaltare. Anna har tidigare arbetat med kommersiell förvaltning på Vasakronan i Stockholm. Anna har en internationell masterexamen i Real Estate Management från KTH. Det är en välkommen förstärkning av vårt team inför vår utökade satsning på kommersiella  fastigheter.

Ulf Nilsson, Savills Sweden                       Tel: +46 8 5458 5460 unilsson@savills.se

Savills
Savills plc är en av världens ledande fastighetsrådgivare med ett närverk av 22,000 anställda på över 200 kontor i Amerika, Europa, Asien Pacific, Afrika och Mellanöstern.
Savills erbjuder i Sverige, förutom Projektledning, Uthyrning och Förvaltning även, Transaktion, Värdering och Analys och har c:a 90 medarbetare i Stockholm och Göteborg.