Savills nyanställer

Savills har på senare tid anställt ett flertal medarbetare inom affärsområde Fastighetsförvaltning.

Nyanställda är inom förvaltning Christoffer Rodin från Einar Mattsson och Mikael Zetterström från Newton (efter utförd praktik hos oss). På hyresadministration Ann-Christine Almström och Maria Andersson från Einar Mattsson. Inom klientekonomin Ann-Christine Kiani från Akelius och Ivana Kraljevic från Amfa Finans.

- Vi ser en ökad efterfrågan för våra förvaltningstjänster och nyanställer för att säkerställa vår utlovade leverans, säger Anders Nyström, förvaltningschef på Savills.

Anders Nyström, Förvaltningschef                           Tel: +46 8 674 03 33     anystrom@savills.se

Savills

Savills har i dagsläget total-, ekonomisk-, och/eller teknisk förvaltning åt ett 30-tal kunder med totalt ca 160 stycken kontors- och/eller bostadsfastigheter i StorStockholm.

Savills erbjuder i Sverige, förutom förvaltning och projektledning även uthyrning, värdering, analys och transaktionstjänster har över 90 medarbetare i Stockholm och Göteborg.

Savills plc är en av världens ledande fastighetsrådgivare med ett nätverk av 22,000 anställda på över 500 kontor i Amerika, Europa, Asien Pacific, Afrika och Mellanöstern.