Savills rådgivare vid uthyrning till Polisförbundet i Solna Access

Savills har varit rådgivare åt Vasakronan vid uthyrningen till Polisförbundet som har tecknat ett avtal på 840 kvm i Solna Access.

Polisförbundet lämnar innerstan för Solna Access, en kontorsfastighet belägen i Solna med all tänkbar service. Fastigheten har en gemensam reception, lounge, restaurang, café, cykelparkering, konferensanläggning, hörsal, stort gym, torkrum, självhjälpsverkstad, lastkaj och garage med laddmöjligheter för el-/hybridbil. Självklart är fastigheten miljöcertifierad. Den ligger dessutom i anslutning till E4 och E20 och har ett brett utbud av kollektivtrafik med buss, tunnelbana, tvärbana och pendeltåg.

­– Vi är väldigt glada över att slutföra denna uthyrning. Vi ser ett ökat intresse för fastigheter i närförort som har ett brett serviceutbud samt moderna och flexibla lokaler som går att skräddarsy efter hyresgästernas behov, säger Jessica Gräsberg, Head of Agency på Savills.

Jessica Gräsberg, Head of Agency
Tel: +46 706 00 02 80

jessica.grasberg@savills.se

Om Savills Savills är en av världens ledande fastighetsrådgivare med 39 000 anställda och över 600 kontor i 70 länder runt om i världen. I Sverige tillhandahåller Savills bred expertis till både lokala och internationella kunder. Vi erbjuder rådgivning inom fastighetstransaktioner, corporate finance, värdering, analys och due diligence, uthyrning, hyresgästrådgivning, fastighetsförvaltning, fastighetsservice samt bygg- och projektledning. Läs mer på savills.se