Savills rekryterar ny CFO och Head of Client Account

Savills fortsätter att växa och har anställt Carina Ohlander som ny CFO och Krister Johansson som Head of Client Accounting för förvaltningsteamet

Carina kommer närmast från Patriam där hon var CFO. Hon har tidigare arbetat på bl.a. Tenzing och JLL. Krister har mer än 20 års erfarenhet från fastighetsbranschen och har haft ett flertal seniora roller hos konsultbolag och fastighetsägare. Han har bl.a. varit Head of Client Accounting på JLL och CFO på Genesta och Bonnier Fastigheter.

- Vi är väldigt glada över att Carina och Krister har valt att ansluta till vårt team. Med deras kunskap och erfarenhet från fastighet- och finansbranschen kan vi fortsätta vidareutveckla vår verksamhet, säger Niklas Samuelsson, VD på Savills.

Niklas Samuelsson, VD
niklas.samuelsson@savills.se

Savills är ett av världens ledande fastighetsrådgivningsföretag med 35 000 anställda och över 600 kontor i 60 länder runt om i världen. Savills i Sverige tillhandahåller bred expertis till både lokala och internationella kunder. Vi erbjuder rådgivning inom fastighetstransaktioner, hyresgästrådgivning, värdering, analys och due diligence, uthyrning, fastighetsförvaltning, projektledning och fastighetsdrift. Läs mer på www.savills.se