Savills värderingsteam rekryterar kvartett!

Savills fortsätter att växa och förstärker värderingsteamet ytterligare med fyra nya medarbetare.

När efterfrågan på värderingstjänster ökar svarar Savills genom att rekrytera fler värderare till teamet i Stockholm. Richard Hall kommer närmast från SBAB och Beatrice Niklasson från Exploateringskontoret i Stockholm, båda två med flerårig erfarenhet inom fastighetsvärdering. Oskar Mosén rekryteras som Junior Värderare och har precis avslutat sina studier på LTH.

- Savills har ett mycket erfaret värderingsteam, jag ser fram emot att kunna bidra ytterligare med både kunskap och erfarenheter. Jag hoppas att min tidigare bakgrund kommer skapa mervärde för våra kunder, säger Richard Hall, värderare på Savills.
- Jag ser fram emot att ansluta mig till Savills. Det känns spännande att vara med i den tillväxtresa som Savills gör, kommenterar Beatrice Niklasson.

Förutom värderare anställer Savills även Helene Elander som intern support i teamet.

- Savills växer kraftigt i både Sverige och Europa, och vi ser en ökad efterfrågan på värderingstjänster både från nationella och internationella beställare. Därför känns det extra kul att vi kan möta efterfrågan med 4 nya rekryteringar, säger Lena Sylvén, Co-Head of Valuation på Savills.

Lena Sylvén, Co-Head of Valuation

lena.sylven@savills.se

Savills är en av världens ledande fastighetsrådgivare med 39 000 anställda och över 600 kontor i 70 länder runt om i världen. I Sverige tillhandahåller Savills bred expertis till både lokala och internationella kunder. Vi erbjuder rådgivning inom fastighetstransaktioner, corporate finance, värdering, analys och due diligence, uthyrning, hyresgästrådgivning, fastighetsförvaltning, fastighetsservice samt bygg- och projektledning. Läs mer på savills.se