Vilhelm Isberg ny förvaltningschef på Savills

Savills har rekryterat Vilhelm Isberg som ny förvaltningschef. Vilhelm kommer närmast från Jernhusen där han arbetat sedan hösten 2015 som fastighetschef dessförinnan har han haft ledande befattningar på Newsec och JLL

”Savills förvaltningsverksamhet har vuxit under året med flera internationella uppdrag. Vilhelm Isberg blir med sin erfarenhet och nätverk ett välkommet tillskott till konsulthuset Savills”, säger Anders Nyström VD och koncernchef.

”Jag ser fram emot att börja på Savills och utveckla förvaltningserbjudandet ytterligare. Med Savills breda tjänsteutbud och internationella närvaro ser jag stora möjligheter att skapa bra affärer för kunderna", säger Vilhelm Isberg.

Vilhelm Isberg påbörjar sin anställning i mars 2018 och kommer att vara placerad på Savills Stockholmskontor på Sergels Torg 12.

För ytterligare information kontakta:

Anders Nyström, VD och koncernchef, Savills Sweden

+46 736 82 03 00 eller anystrom@savills.se

Savills är en av världens ledande fastighetsrådgivare med 30 000 anställda och över 700 kontor i 60 länder runt om i världen. Savills i Sverige tillhandahåller bred expertis till både lokala och internationella kunder. Vi erbjuder rådgivning inom fastighetstransaktioner, värdering, analys och due diligence, uthyrning, fastighetsförvaltning, projektledning och fastighetsdrift. Läs mer på www.savills.se