Virtuosen Fastighets AB tecknar hyresavtal med köksleverantör på Karlavägen 64

Küchen Nordic har tecknat hyresavtal rörande cirka 600 kvm kontors- och butikslokaler och kommer att flytta in under hösten. Küchen Nordic är för närvarande etablerat på Regeringsgatan, men väljer nu att omlokalisera sin innerstadsetablering till Karlavägen, etableringen blir deras skeet butik i Sverige med den tyska leverantören Nolte Kök. ”Vi är mycket glada att Küchen Nordic väljer att etablera sig på Karlavägen säger Oscar Backteman på Savills som ansvarat för uthyrningen. Fastigheten ägs av Virtuosen Fastighets AB och ingår även i Savills förvaltningsbestånd.

Oscar Backteman, Savills Sweden             Tel: +46 8 562 286 07

obackteman@savills.se

Savills

Savills plc är en av världens ledande fastighetsrådgivare med ett närverk av 22,000 anställda på över 500 kontor i Amerika, Europa, Asien Pacific, Afrika och Mellanöstern.

Savills erbjuder i Sverige, förutom uthyrning även transaktionstjänster, värdering, analys, förvaltning och projektledning och har över 90 medarbetare i Stockholm och Göteborg.