Ny vd för Scandiaconsult Sverige

Ny vd för Scandiaconsult Sverige Till verkställande direktör i Scandiaconsult Sverige AB och chef för den svenska verksamheten har utsetts Bent Johannesson, som också kvarstår i sin befattning som regionchef väst inom Scandiaconsult Sverige AB. - Scandiaconsult har en bra resultatutveckling och en organisation som varit stabil i många år. Med Bent Johannesson får vi en affärsmässig vd med gedigen erfarenhet från att leda konsultverksamhet. Han blir den samlande kraft som behövs för att driva en verksamhet med goda fortsatta utvecklingsmöjligheter, säger Flemming Bligaard Pedersen, vd och koncernchef för Rambøll. - Jag ser fram emot att fortsätta utveckla den svenska verksamheten. Det är viktigt att vi fortsätter vårt arbetet med "firmans bästa lag" i uppdrag där det finns möjlighet att utnyttja de erfarenheter och resurser som finns i hela vår nordiska organisation. Tillsammans kan vi erbjuda våra kunder gränsöverskridande kompetens, säger Bent Johannesson, vd för Scandiaconsult Sverige AB. För ytterligare information vänligen kontakta Flemming Bligaard Pedersen, vd Rambøll, tfn +45 45 98 61 00 eller Bent Johannesson ,vd Scandiaconsult Sverige AB, tfn 031-335 33 00. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/08/20030508BIT01300/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/08/20030508BIT01300/wkr0002.pdf