Passagen och Expressen i samarbete

PASSAGEN OCH EXPRESSEN I SAMARBETE Internetportalen Passagen har tecknat ett avtal med Expressen om ett samarbete kring nyheter, sport och nöje. Avtalet innebär att Passagens två miljoner användare enkelt kan få tillgång till Expressens nyhetsmaterial dygnet runt. Nu finns Expressens sport- och nöjesrubriker på Passagen och inom kort finns också alla Expressens inrikes- och utrikesnyheter tillgängliga på Passagen. "Expressens nyheter, sport- och nöjesutbud blir ett attraktivt innehåll för Passagens användare som tillsammans med våra övriga produkter gör Passagen än mer slagkraftigt", säger Annika Söderberg, VD för Passagen AB. "Expressen får ut sina nyheter till Passagens alla användare", säger Bosse Andersson, chef för EXPRESSEN.SE. "Vi har journalister som jobbar dygnet runt, alla dagar på året. Att våra nyhetsrubriker nu också finns på Sveriges största Internetportal är ett led i att Expressen ska synas överallt." Både Bosse Andersson och Annika Söderberg är nöjda med det nya samarbetet och ser fram mot ytterligare samarbeten mellan Passagen och Expressen i framtiden. För ytterligare information, vänligen kontakta: Annika Söderberg, Passagen AB, Telefon: 08-5878 10 76 annika.soderberg@scandinavionline.se www.passagen.se Bosse Andersson, EXPRESSEN.SE Telefon: 08-738 34 05 bosse.andersson@expressen.se www.expressen.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/05/17/20010517BIT00340/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/05/17/20010517BIT00340/bit0001.pdf