Scandinavian Airlines företagsavtal lönar sig för både stora och små.

Report this content

Scandinavian Airlines företagsavtal lönar sig för både stora och små. Med start 2004 kommer Scandinavian Airlines i samarbete med resebyråer i Sverige att erbjuda företagsavtal för både stora och små företag. Inom Scandinavian Airlines företagsprogram finns olika lösningar beroende på företagets resande och behov. Betallösningar och statistik är några av komponenterna i programmet. -Tillsammans med resebyråer erbjuder vi lösningar som spar tid och ger bättre styrning och kontroll över reserelaterade kostnader säger Lennart Johansson, Försäljningschef för Scandinavian Airlines i Sverige. För ytterligare information, var god kontakta: Lennart Johansson, Försäljningschef för Scandinavian Airlines i Sverige, tfn: 070- 997 48 70 Håkan Olsson, Försäljningschef för Scandinavian Airlines i Sverige District North, tfn: 070- 997 15 25 Michael Throxe, Försäljningschef för Scandinavian Airlines i Sverige District South, tfn: 070-944 22 72 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/25/20040325BIT00560/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/25/20040325BIT00560/wkr0002.pdf