Scandinavian Business Group ökar sina marknadsandelar i Norge

Report this content

Scandinavian Business Group har under första halvan av 2018 betydligt ökat sina marknadsandelar i segmenten nybildning av aksjeselskap samt enkeltmannsforetak i Norge. Tillväxten sker främst i nätkanalerna via siterna registrer-enk.no och registrer-as.no Företagets mål är att under 2019 se ytterligare tillväxt som förmedlare för nybildning av enkeltmannsforetak i Norge samt ta ytterligare marknadsandelar i segmentet.

”Vi ser ett ökat inflöde av norska kunder, främst vad gäller registrering av enkeltmannsforetak. Vi har en bra och prisvärd tjänst samt ett fokus på god service, något vi ser att kunderna uppskattar. Vi kommer att satsa ytterligare på att stärka vårt erbjudande i segmentet eftersom vi ser en ökad efterfrågan. Säger Samir Mdalla, VD för Scandinavian Business Group.

Om Scandinavian Business Group

Scandinavian Business Group är en bolagsgrupp med säte på Malta och en av de ledande aktörerna inom bolagsförmedling för den skandinaviska marknaden. Målgruppen är främst småföretagare i Sverige och Norge. Via sidor som registrer-mva.no och registrer-holdingselskap.no erbjuder företaget bolagsetableringstjänster i flertalet bolagskategorier t.ex. aksjeselskap och enkeltmannsforetak.

Taggar: