Scandinavian Health Innovations AB (publ) – Kompletterad Årsredovisning 2019

Scandinavian Health Innovations AB (publ) (”SHI” eller ”Bolaget”) har idag publicerat sin årsredovisning för 2019. Bifogat i detta meddelande är en kompletterad version inkluderad revisionsberättelsen som saknades i föregående publicerad version. Årsredovisningen bifogas i detta pressmeddelande och finns även tillgänglig på Bolagets hemsida www.shinnovations.se.

Daniel Ehdin, VD, daniel@shinnovations.se, tel. +46 70 862 47 40

Scandinavian Health Innovations vision är att göra det enklare att leva ett hållbart och hälsosamt liv. SHI är en venture builder som investerar i och utvecklar innovativa varumärken som riktar sig till hälsomedvetna konsumenter. Målsättningen är att genom synergiförvärv hålla en hög expansionstakt i Sverige och utomlands. Nuvarande innehav består av dotterbolagen Dr Sannas Sweden AB, Natural Shop Europe AB, Organic Inspirations AB och Youngevity AB, www.shinnovations.se. Augment Partners AB, info@augment.se, tel. +46 8 505 651 72, är Scandinavian Health Innovations Mentor.