Styrelseledamoten Pia Madison ökar aktieinnehav i Scandinavian Health Innovations

Scandinavian Health Innovations ABs (publ) (”SHI” eller ”Bolaget”) styrelseledamot Pia Madison har ökat sitt aktieinnehav i Bolaget med totalt 1 500 B-aktier.

Den 11 oktober 2019 har SHIs styrelseledamot Pia Madison ökat sitt innehav i Bolaget med 1 500 B-aktier. Köpen har skett över marknaden till ett volymvägt snittpris om 13,72 SEK.

Scandinavian Health Innovations AB (publ) aktie handlas sedan februari 2018 på NGM Nordic MTF under kortnamnet SHI MTF.

Scandinavian Health Innovations vision är att göra det enklare att leva ett hållbart och hälsosamt liv. Vi är ett house of brands som investerar i och utvecklar innovativa varumärken som riktar sig till medvetna konsumenter. Målsättningen är att genom synergiförvärv hålla en hög expansionstakt i Sverige och utomlands. Nuvarande innehav består av de helägda dotterbolagen Dr Sannas Sweden AB, Natural Shop Europe AB och Youngevity AB, www.shinnovations.se. Augment Partners AB, tel. +46 8 505 651 72, är Scandinavian Health Innovations Mentor.