Konferera i vackra Aten!

Report this content

Aten är en fantastisk stad för den semesterfirare som vill uppleva något mer än bara sol och bad! Den olympiska traditionen härstammar historiskt sett från Grekland och man kan säga att den olympiska eldens rök vilar över staden, både bokstavligt och bildligt.  I Aten blandas trendigt uteliv och antika tempel i den myllrande storstaden.

Aten är en metropol som rymmer hälften av landets befolkning på cirka tio miljoner, medan landsbygdens byar är vitkalkade och sömniga och vägrenarna doftar rosmarin och oregano.

Konferenserbjudande!Från 9.700 kr per person.

Kontakta grupp@scanworld.se för mer information!

Camilla Östfelt
Sales Manager, Scanworld AB
E-post: camilla.ostfelt@scanworld.se

Scanworld Lufthansa City Center är en komplett affärsresebyrå som hjälper företag med all typ av resehantering gällande affärsresor, gruppresor samt event och konferensevenemang.

Scanworld Lufthansa City Center erbjuder marknadens enklaste självbokningsverktyg för affärsresor och gruppresor. Företaget grundades 1985 med huvudkontor i Sundbyberg. Scanworld omsätter ca 400 Mkr och har ca 65 anställda. Lufthansa City Center är ett nätverk bestående av 630 resebyråer i 80 länder. För mer information, se www.scanworld.se.