Scout Gaming ingår distributionsavtal med BtoBet

Scout Gaming har ingått ett avtal med plattformsleverantören BtoBet för leverans av Scout Gamings programvara riktat mot dess nätverk av operatörer.

Scout Gamings mjukvara är redan integrerad i BtoBets plattform genom en befintlig kund, således är Scout Gamings programvara omedelbart tillgänglig för tredje part som har lanserat på BtoBets Neuron3-plattform.

”Vi är belåtna at med att kunna lägga till ytterligare en stark distributionsplattform i vårt redan vida nätverk av partners. Vi hade ett framgångsrikt samarbete med BtoBet och ser fram emot att utöka det ”, kommenterar Scout Gamings CCO, Joakim Renman.

”Vi är glada att lägga till den marknadsledande DFS- och fantasy-sportleverantören i vår produktportfölj av spel. Vi upplever en ökande efterfrågan på ytterligare sportinnehåll och anser att Scout Gamings produkt passar det behovet på ett smidigt sätt. ”, Kommenterar BtoBets CMO, Sabrina Soldà.

Joakim Renman, CCO
Tel: +46 709 93 13 73
Email: joakim.renman@scoutgaminggroup.com

Scout Gaming Group är en licensierad och reglerad leverantör av B2B Daily Fantasy Sports. Företaget erbjuder en flexibel och anpassningsbar nätverksbaserad Fantasy Sports-lösning med stöd för de flesta sporter och ligor. Koncernen har huvudkontor i Stockholm, Sverige med utveckling och verksamhet i Bergen, Norge och Lviv och Malta. För mer information om bolaget, vänligen besök: www.scoutgaminggroup.com. Scout Gaming är noterat på Nasdaq First North Growth Market och bolagets Certified Adviser är Redeye AB. Kontaktuppgifter: Certifiedadviser@redeye.se, +46 (0)8 121 576 90.