Scout Gaming publicerar årsredovisning 2018

Scout Gamings årsredovisning för 2018 har idag publicerats på bolagets hemsida www.scoutgaminggroup.com och finns bifogad i detta utskick.

Billy Degerfeldt, finanschef & investor relations
Tel: +46 707 581 668
E-mail: billy.degerfeldt@scoutgaminggroup.com

Scout Gaming Group är en licensierad och reglerad leverantör av B2B Daily Fantasy Sports och poolbetting. Företaget erbjuder en flexibel och anpassningsbar nätverksbaserad Fantasy Sports-lösning med stöd för de flesta sporter och ligor. Koncernen har 80 anställda och har huvudkontor i Stockholm, Sverige med utveckling och verksamhet i Bergen, Norge och Lviv, Ukraina. Försäljning, support och produktutveckling hanteras från kontoret på Malta. För mer information om bolaget, vänligen besök: www.scoutgaminggroup.com. Scout Gaming är noterat på Nasdaq First North och bolagets Certified Adviser är Redeye AB . Kontaktuppgifter: Certifiedadviser@redeye.se, +46 (0)8 121 576 90.

Om oss

Scout Gaming Group är en ledande plattformsleverantör av Daily Fantasy Sports-spel. Bolaget tillhandahåller skräddarsydda anpassade nätverksspel för spel- och mediabolag. Koncernens huvudkontor ligger i Stockholm, Sverige och det operationella kontoret ligger i Bergen, Norge. Bolaget har även ett eget statistikcenter i Lviv, Ukraina samt ett försäljningskontor förlagt på Malta. Koncernen sysselsätter cirka 50 medarbetare, från utvecklare, designers, QA, affärsutvecklare till projektledare och försäljningsorganisation. Scout Gaming strävar efter att ge sina kunder chansen att erbjuda slutanvändarna den bästa möjliga spelupplevelsen.